2015年3月9日 星期一

聯合國教育科學及文化組織可持續發展教育計劃-2014-2015「明日領袖」培訓課程


聯合國教育科學及文化組織
可持續發展教育計劃
2014-2015「明日領袖」培訓課程
經過「團隊精神」的專題講座及「領袖訓練」的工作坊後,我校六年級同學於125日、1210日和116日進行多次的戶外參觀,實行「接觸社會、接觸世界、面向國際」,學習真正成為一個明日領袖。

第一站:市區更新探知館
同學由導賞員帶大家到舊區,親身體驗舊區狀況及居民生活環境。同學對世界、社會又多了另一層的認知,當日真係大開眼界啊!
此外,同學更走到「舊區生活探索」,親身體驗一下籠屋及板間房的生活,體現現實社會的另一面。

第二站:米埔自然保護區
老師帶住各位明日領袖一齊感受大自然嘅奧妙!你睇下環境多優美、空氣多清新!大家都好想可以快D親親大自然!
導賞員帶住同學一邊沿途欣賞美麗嘅大自然風景,重一邊細心講解,讓同學清楚了解各種大自然生物的特性。 


第三站:西貢國家地質公園
今站黎到國家地質公園,各位明日領袖都特別醒神,這裡有好多大自然嘅奇觀,大家都準備好學習新事物啦!
同學們一邊行,導賞員一邊詳細講解,沿途可以欣賞六角形岩柱、斷層、彎曲的岩柱、侵入岩牆等,導賞員更一一向同學講解各種地質的特點及形成過程,嘩!真係可以學到好多地理知識呀!
 大自然景觀,真係好宏偉啊!

「明日領袖」培訓課程真係令同學大開眼界,增廣見聞。三次嘅戶外參觀,同學獲益良多,過程中不單能豐富知識,還提供左寶貴的機會去讓同學學習多角度思考問題,聯合國教科文組織的明日領袖課程真令學生們獲益良多!